Retourneren en Klachten

Retourneren en Klachten
RETOURNEREN

Voor alle aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat u het
product heeft ontvangen.
Binnen deze termijn kunt u zonder opgave van reden de bestelling aan ons
retourneren.
Deze herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een
door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in
bezit krijgt.

Om uw retour zo snel mogelijk aan te melden, kunt u het retourformulier
aanvragen door contact met ons op te nemen viaΒ info@candyxplosion.nl.
Dit retourformulier kunt u zowel geprint bijvoegen als digitaal
insturen. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om het product te
retourneren.
De directe kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant,
tenzij anders met ons afgesproken.

Betreft de reden een foutief product, kapot product, verlopen
houdbaarheidsdatum of een andere fout van ons, dan vergoeden wij alle
betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die
door Candy Xplosion in rekening zij gebracht voor het geretourneerde
product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de
consument de herroeping meldt aan Candy Xplosion.

Artikelen die niet retour kunnen:
Artikelen die niet in originele staat en/of verpakking verkeren
Artikelen die gedragen/gebruikt zijn
Artikelen die vers en diepvries zijn
De terugbetaling geschiedt altijd op hetzelfde betaalmiddel als waarmee
de klant betaald heeft.
De terugbetaling wordt gedaan zodra het retour terug ontvangen en
verwerkt is. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Om een retour en terugbetaling zo snel en soepel mogelijk te laten
verlopen, kunt u het beste de volgende stappen volgen:

Neem contact op met onze klantenservice. Op basis van het probleem
kunnen we een passende oplossing bieden;
Vraag het retourformulier aan en vul deze binnen 14 dagen na ontvangst
in. Geef duidelijk aan welke oplossing u wenst;
Gebruik bij voorkeur de originele verpakking om het product in te
pakken. Als u onze doos niet meer heeft dan kunt u het product ook in
een andere doos verpakken; Breng uw pakket naar een postkantoor. De
directe retourkosten zijn voor de koper, tenzij anders met ons
afgesproken;
Zodra het pakket door ons verwerkt is zullen wij de door u gekozen
oplossing in gang gaan zetten. Dit is het retouradres:

Candy Xplosion

West-Kruiskade 72

3014 AW Rotterdam

Tel: +316 1234 2728

E-mail:Β info@candyxplosion.nl



KLACHTEN

Heeft u een klacht? Wij lossen het graag zo snel mogelijk met u op. Voor
een snelle afhandeling kunt u contact met ons opnemen per e-mail
(info@candyxplosion.nl) of telefonisch (telefoonnummer +316 1234 2728.)
Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk bekijken en proberen
om deze naar tevredenheid op te lossen. Onze contactgegevens zijn:



Candy Xplosion

West-Kruiskade 72

3014 AW Rotterdam

Tel: +316 1234 2728

E-mail:Β info@candyxplosion.nl



Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging van ons. Wij
zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het
meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte. Mocht u
ontevreden zijn over onze oplossing dan biedt de Europese Commissie een
platform aan voor online geschillenbeslechting voor consumenten. Deze
kunt u vinden opΒ http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel
aan een geschillenbeslechtingsprocedure. Wanneer de klacht nog niet
elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren
via het platform van de Europese Unie.